Live chat na stronie www.4horeca.com.pl

Zdajemy sobie spraw z faktu jak ważna jest dla naszych klientów szybka reakcja na pytania oraz błyskawiczna i fachowa odpowiedź.

Cały czas chcemy być  firmą, która korzysta z najnowszych rozwiązań technologicznych po to aby uczynić współpracę z nami jeszcze przyjemniejszą i łatwiejszą.

Pragniemy być liderem w branży HoReCa w każdym zakresie i dlatego wdrożyliśmy na nasz portal sprzedażowy www.4horeca.com.pl możliwość bezpośredniego kontaktu pracownikami działu obsługi klienta poprzez live chat.

Chat to możliwość zadania pytań dotyczących oferty naszej firmy oraz uzyskania odpowiedzi w czasie rzeczywistym. Czat daje też możliwość przesłania pytań w trybie offline poza godzinami pracy działu obsługi klienta.

Serdecznie zapraszamy na klikania w ikonę czatu, która znajduje się w prawym, dolnym rogu ekranu.